Ušetřit za kancelář se dá mnohými způsoby. Dnes je velmi populární zvlášť u začínajících podnikatelů koupení předzaložené společnosti Ready-made přičemž nechybí i lukrativní adresa. Na té se společnost samozřejmě nezdržuje. Ovšem je možné využívat společenských prostor pro konání školení či schůzky obchodních partnerů.
Pro mnoho podnikatelů je neekonomické vydržovat si fyzicky kancelář, kde musí platit za nájem, údržbu, nábytek a další platby v této souvislosti. Proto si mnoho podnikajících lidí dělá doma svůj kancelářský kout. Schůzky s klienty lze směrovat do kaváren, pokud si chceme za každou cenu uchovat diskrétnost. Nicméně i taková domácí kancelář vyžaduje patřičné vybavení. Kancelářská technika, psací stůl, kancelářská židle, kancelářský papír a jiné důležité potřeby. Jak vybavit domácí kancelář bude předmětem dnešního článku.
Vhodné místo pro domácí kancelář
Předně je nutné si uvědomit, zda budeme pracovat z domu sami nebo k nám občas přijde klient či kolega. Nejdůležitější je volba vhodného místa tak, aby se lidé „necourali“ po celém bytě. Ovšem zase takové, kde budeme mít klid na práci v případě, že máme doma malé děti. Jakmile máme vybráno místečko, změříme prostory a opatříme psací stůl, kancelářskou židli, lampičku, odpadkový koš, pořadače, police, úložné boxy. Tabule a flipcharty už jsou čistě osobní preferencí v závislosti na vaší práci.
Příjemné pracovní prostředí
Pracovní koutek by měl být útulný, příjemný a poskytnout patřičné pracovní zázemí. Zapomenout nesmíme ani na kancelářskou techniku, bez které byste si nemohli tisknout či skenovat dokumenty. Chuť k práci podpoří i dekorace, květiny a barvy. Nemáme-li možnost se v domácím kancelářském koutku zavřít, je vhodné opatřit si závěs či jinou zástěnu. Rozhodně musíme pamatovat na přestávky a naučit se odlišovat práci a domácí činnosti. V opačném případě riskujeme syndrom vyhoření. Mít kancelář doma neznamená upracovat se k smrti.
Fotografie publikována se svolením phaendin, stockimages Photography/FreeDigitalPhotos.net
Napsat komentář